Löshår

Nu är jag precis hemkommen, har varit hos momo och mofa i några timmar :) Testade mitt löshår precis. Och det måste verkligen färgas. Har bara färgat det engång, och mitt hår är ju nästan svart jämfört med löshåret.. Men det sliter nåt sjukt när man färgar hårförlängningar så jag ska nog köpa nytt faktiskt.. :) Som man kan sätta fast med tejp. Det förra jag hade var från fannyhair.se och det var superbra!

på denna bilden hade jag långt hår i mig själv.. Och ja, för mig är det långt :P



Du är rolig du , ska du ha långt hår nu när du ville klippa page? ;D

2009-10-05 // 15:48:30
» Ida

SV: haha, jag ska ha en hårförlängning ifall jag ångrar mig ju ;)

2009-10-05 // 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback