Ett sent grattis till körkortet

Sådärja! Äntligen hemma efter några timmars sömn.. Alexander kunde ju såklart inte sova inatt så klockan 07.00 imorse gick jag och la mig när han åkte ut på sjön för att jobba! Men fy sjutton vad skönt det var att då sova sen :) Vaknade inte en endaste gång, förens jag vaknade och hade sovit klart då alltså.. :p Ringde mami sen kom hon och hämtade mig, så nu sitter man hemma och väntar på josefine ! Hon ska komma hit och klippa mig om en timme ungefär, ihi :) Liite kortare i nacken osvosv.. Slänger upp före- och efterbild senare :) Har ju inte nämnt det här i bloggen men Josefine tog ju kööörkoooort i torsdags! GrattisGrattis gumman! :) Så nu ska jag hoppa in i duschen så att jag iallafall har det gjort! ciao

jag och josefine på bilden <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback