Feelings

Idag har jag varit ensam, fruktansvärt ensam. Trots alla som varit här hemma så har det varit ensamt, och tomt. Och ont har det också gjort, så in i helvetes ont! Och tårarna har runnit som aldrig förr. Att vara ensam, utan dig, är det absolut värsta som finns, jag vill aldrig vara med om det igen. Aldrig, för nu, nu är vi på riktigt!

Så. Kände för att skriva av mig lite grann. Det är iallafall anledningen till att jag varit off på bloggen idag.. Men nu, nu är det bra igen :) Så vad det handlade om, behöver ni inte fråga efter. Då blir jag bara ledsen igen.. Nu ska jag hoppa in i duschen, köra till statiol, köpa chips, grillchips! Hem till amanda, världens bästa dessutom :) Sen kolla på film och ta't lugnt ;> Hämta alexander och pierre inatt, sen avslutas denna kvällen hemma hos min pojkvän i hans säng, och där kommer jag somna så sött i hans armar! :))))

Imorgon ska jag och amanda rida, det var grymt längesedan. Och just nu längtar jag väldigt mycket efter att få sitta på hästryggen i detta otroligt fina höstvädret :) Nej, duschen kallar. HejHoj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback