Fest och alkohol.

När jag är iväg på fest, och dricker cider, grogg, vin eller öl så dricker jag en rimlig mängd av det.. Visst, någongång har det blivit förmycket och då har det kommit upp igen, men inte FAN för att jag beter mig illa mot andra människor för det?! Jag festar för att träffa folk, shaka ass och umgås med mina vänner, och även träffa nya vänner såklart! Ochså dricker jag för att det automatiskt blir roligare då, man blir så glad och man har så kul! ( iallafall jag ) Men sen finns det ju dom idioterna som tror att man ska iväg och festa för att bli fullast på festen? Knulla flest brudar/ strula med flest killar? tävla om vem som kan dricka mest? UWÄÄÄK! Liksom väx upp någongång!!! Jag blir så jävla äcklad och arg på folk ibland, fast att dom betyder så mycket för mig! Aaargh jag är så arg just nu så det finns inte ord för det! Skulle kunna sitta här och skriva en hel berättelse om mina djäävulska tankar inom mig, men nej! Det räcker såhär..

Hur festar du?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback