Klant Amanda..



"Idag skulle ja va duktig å ut å gå me vovven min på morgonen :)
Dunder härligt väder å så skönt !
Sen när man nästan är hemma så självklart går hunden framför mig o ja snubblar !
O knät cpar till så där ligger ja o gråter , sjukt pinsamt !
Nästan precis efter så kommer polisen me blåljuset på å stannar :o
Men då va de en snubbe som skulle köra ut precis vid mitt som de stoppade !
Polistanten kom fram å frågade hur de va o om ja hade blivit påkörd .
Skulle sagt ja ? Undra om de hade funkat :P
När man väl lyckas komma upp å haltar hem då tutar en lastbilschaufför på mig !
Snacka om nervös ja blev , attan så pinsamt.
Men de visade sig bara va stoffe :)
Usch hoppas inga såg mig sitta/ligga där på marken ;D"



inlägg är taget ifrån amandas bilddagbok.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback