Kvällsmys med mamma

Bästaste sara frästade mig med att hon åt paj innan, så jag blev sur och gjorde en hallonpaj med mamma :) & den mumsade vi på under gray's anatomy. Sjuukt gott och sjuukt bra! Efter mötet på arbetsförmedlingen så umgicks jag med diana lite, precis lika skoj som vanligt :) Ikväll har jag bara legat på soffan med mamma. Rätt skönt faktiskt, slappt och bra. Nu gäller det bara att jag lyckas hålla mig vaken för jag ska sova hos alexander inatt, och han är på fest. Sååå det kan ju ta ettag inpå natten tills han hör av sig.. :( Eller får jag helt enkelt gå och lägga mig strax och inte stänga av ljudet på mobilen :) Får se vilket jag väljer, är dock inte trött än ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback