Sick

Godmorgon på er.. Igår var jag inte så aktiv här för jag har gått och blivit förkyld :( Och då menar jag riktigt ordentligt! Jag är ju aldrig sjuk och aldrig förkyld heller. Och när jag väl blir det så är det ordentligt.. ( tror nog jag har skrivit det här i bloggen någonstans innan ) Jag har ont i halsen, jag hostar, jag är täppt i näsan och jag har en hejdundrande huvudvärk :( Har ingen feber iallafall och det är väl bra det då. Men idag mår jag iallafall lite bättre än igår, allt kommer på kvällen :S Vet inte varför det är så. På kvällarna bli jag sämre och på dagarna känns det bra igen.. Nåja, är iallafall hemma hos älskling nu, han ligger och drar sig här bredvid mig, sötunge :) Ska alldeles strax upp och hämta lite yoggi. Och när jag kommer hem ska jag äta en macka med nutella och kockt medwurst på :D Det låter inte så gott, men det är det faktiskt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback