Stresss Stressss..

Vaknade idag utav att mamma ringde klockan tvåååå, skulle köra och hämta henne i karlshamn. Men det var bara att masa sig upp ur sängen och köra och hämta stackars mami som inte kom hem :( Väl hemma så kom jag på att jag måste färga håret! Lånade stoffes bil och wroooom, så var jag hemma igen.. Julia har precis slängt i hårfärg på mig, och nu har jag precis målat naglarna. Svarta tippar, ja de är faktiskt snyggt! :) Ska tvätta ur färgen om ungefär 20 minuter, sen efterbehandling på det ! Och då har klockan hinnit bli 17.15 ! Och 18.00 ska jag ha hämtat upp alexander och bara hos hans mamma på kalas ! Och det innebär att jag ska hinna välja kläder, sminka mig och fixa håret på en halvtimme. Nja, jag har inte direkt tillräckligt med tid! :( Nåja.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback