They are the most important parts in my life

tänka sig att jag har en helt underbar bästis som vet exakt allt om mig, och som jag ser upp till. Henne ringer jag när jag är ledsen, eller när jag är glad. Jag trivs som fisken i vattnet tillsammans med denna tjej, Johanna heter hon! ♥


tänka sig att jag har världens finaste pojkvän, som tycker om mig för den jag är. Som pussar mig godnatt och godmorgon varje dag. Och det spelar ingen roll hur jag ser ut, he likes me anyway :) Jag vill aldrig vara utan homom, Alexander heter han! ♥



tänka sig att jag har en süüüüüperdüüüüperbra vän som är som en syster till mig, vi har alltid roligast och skrattar som tusan :D Många hemlisssssar och många minnen, me laajk. Amanda heter hon! ♥



och min familj med såklart. &så finns det massvis med vänner som jag inte skrev här. Men bara för att ni inte skrivs med så betyder inte det att ni inte är betydelsefulla för mig! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback