Visste du att..

..jag har spindelfobi!
..jag är jätte mörkrädd!
..jag hade jättedåliga betyg för att skolan blev för mycket för mig.
..jag klarar inte av att se på skräckfilmer längre, jag gråter, skakar och blundar mig igenom hela filmen!
..jag egentligen är rödhårig x)
..jag kan inte spara pengar, får jag pengar så handlar jag upp allt. och helst samma dag!
..jag skulle vilja göra en bröstförstorning, mums
..jag vill klä upp mig och göra mig "festfin" varje dag :P
..jag vill bli frisör och makeup artist
..jag är beroende utav min mobil och av datorn!
..jag har varit kär i alexander sedan jag var 11 år, alltså i åtta år!



Nu kommer jag inte på mer.. Men om det är något som ni vill veta om mig så är det bara att fråga på! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback