Goda nyheter.


Imorgon är jag inte arbetslös längre :)

Imorgon blir jag en fristående hudvårdskonsult, inom Mary Kay.
Jag tyckte att det verkar vara jätte intressant.. Så nu får vi se om detta är något för mig,
som jag faktiskt tror att det är! På lördag ska jag på en utbildning,
så nu har jag köpt en kalender där jag kan skriva upp alla möten vi ska ha,
och alla klasser som jag ska hålla. ( Ungefär som såna "partyn" ni vet )
Och så har jag köpt mig ett block där jag ska anteckna sånt de går igenom på våra utbildningar..

Det bästa med allting är att detta blir en mycket stor utmaning för mig,
för det krävs att man kan prata framför folk. Och jag måste öva på det,
så jag kommer att hålla klasser som är små till att börja med. Jag är helt och hållet min egna chef,
och det är jag som styr upp mina möten och jag bestämmer min lön själv :)
Mycket stort ansvar kommer jag ha och jag kommer lära mig mycket utav detta.

Om jag kommer att klara av det är en annan femma,
men jag och amanda kommer ju att peppa varandra.
Och jag känner mig så nöjd att jag vågar testa på detta..
Så imorgon ska jag in och köpa startkitet!

Ida Hult
Fristående Hudvårdskonsult!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback