Höstnytt!


En höstförändring vore helt perfekt, för jag är så trött på allt just nu. Mitt hår är alldeles slitet och
urtvättat, och klädera är äckliga! Alltså, det lät hemskt :S Men lite förändring vore bra!
I veckan så ska iallafall Josefine färga håret på mig och förhoppningsvis klippa mig med . .
det är det första som ska göras, därefter tänker jag införskaffa mig en helt ny garderob!!!
( alltså innehållet i garderoben.. ) Eftersom jag ändå bara sitter hemma hela dagarna så ska jag
rensa både garderoben och byrån på kläder! & det mesta ska bort, bortbortbort! =)
Jag vill helt enkelt känna mig som en helt ny människa.!

hårfärgen till höger har jag verkligen fastnat för..
i love it!
& den till vänster är ju bara sjukt cool =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback