Kalasdags!

Hejsan. Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade upp bredvid min kärlek och busade som tusan
med honom ;) haha! Sen körde jag hem, busade med lilla Molly, sen körde jag in till sölvesborg
och hämtade upp amanda & sen var det dags för presentköp! Men guud vad svårt det var!! :o
Jag köpte en grej iallafall, som jag hade blivit glad för :') Så hoppas Johanna också blir det, för den
var söt! :) Oså köpte jag en sak som jag ska ha till en sak jag faktiskt ska göra själv ;)
Vet dock inte riiktigt vad jag ska göra.. Men detta var bara en liten födelsedagspresent.
Avskedspresent kommer också sen! =)

Glömde kanske berätta att jag ska hem till Johanna på kalas
hon fyllde 19 igår :)
min bästis




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback