Kära läsareee . .


Jag ville bara meddela att jag faktiskt lever =) Efter allt dansande igår så KAN jag faktiskt
stå på benen idag.. Gud, jag var helt slut inatt när vi skulle åka hem! Jennybabe & caroline
hämtade mig och älsklingen i kristianstad inatt, tacktack vännen :) Somnade direkt när jag la mig i
älsklings säng..

Kvällen var kul, förutom att jag var nykter (?!) Det var inte meningen egenligen.. Men jag drack två
cider, sen svullnade magen upp, helt uppblåst och mådde skit.. Så det räckte där för mig kände jag.. :(
Men jag hade kul ändå.. För så mycket har jag då aldrig dansat förut, hade sååån skoskav
utav klackskorna, helt sick! Men tackolov, jag kan gå idag! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback