Kristallvinröd..


Nu är jag alldeles nyduschad, ska alldeles strax fixa håret och måla mina naglar :)
har alltid haft vita toppar och ljusrosa på hela naglen,
som fransk manikyr fast mina egna naglar ;) &så har jag haft knallrött! Men idag tänkte jag
att jag skulle måla dom i någon kristallvinröd färg. Låter knäppt, men jag är inte
såå bra på att förklara :P Men det ska nog bli bra, förhoppningsvis kan jag
slänga in några bilder senare.. Har fortfarande inte köpt någon ny kamera, och mobilkameran suger!

Ikväll blir det antingen fredagsmys här hemma med familjen, eller hemma hos alexander :)
Får se hur det blir, det kan ändras många gånger innan jag kan bestämma mig helt!
ska iallafall skjutsa farmor som ska på fest.. &så ska jag tjata på mamma att vi ska ha tacos idag! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback