Morgon ståhejj


För ungefär en timme sedan blev jag väckt utav det vad någon som bankade och
skrek på mitt fönster! Och det var ingen mindre är stoffe! Gaah, jag ville ju sovaa länge idag :(
Men jag skulle ju passa molly, och hon var smutsig så jag
satte henne i badkaret och badade henne!  Det gillades, hon satt såå stilla lilla busan, hihi =)
Nu har hon fått spratt i köket :P Mamma försöker hålla porslinet på plats på extrabordet i köket,
& tackolov så lyckas hon med det.. ha!

Nu är det min tur att hoppa in i duschen och fixa till mig :) & vad jag ska ha på mig,
det är reeedan bestämt sedan långt tillbaka! Eftersom det är så fint. =)
Hörs senare, förhoppningsvis kan jag slänga upp en dagens outfit med min kassa mobilkamera ;)
ALOTS OF KISSES



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback