Supermys!


Sådär ja, nu är man hemkommen ifrån en supermysig kväll med jenny och johanna :)
kvällen började hos jenny, hemmagjord pizza MUMS! Där efter följde vi med johanna när hon
skjutsade folk, sen köpte vi godis och hyrde film, en jättedålig film dessutom, helt utan handling..
Mammut, så kolla inte på den ! Sen satt vi mest och pratade efter filmen.
& seeeeen körde vi hem till mig allihopa så att jag kunde lämna min bil,
sen körde vi till altona och hämta folk där. & sen lasses. Men nuuuu är jag äntligen hemma =)
Ska strax ringa älskling och säga godnatt, sen ska jag sova =)
Kalas hela dagen/ kvällen imorgon ju, lillebror fyller 16 år ♥

Om jag ska vara ärlig så var detta inlägget otroligt onödigt, och bara massa flumskriv :S
Men jag är hemma iallafall, och jag har haft kul! & det är ju bra!


jennybabe och jag på bilden :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback