1 april 2010


Kom precis på att jag inte blivit lurad idag, inte ens någon som försökt lura mig ;} Men iofs, dagen är inte slut än! Var med Jenny i karlshamn idag, vi skulle köpa en varsin biljett till mig, amanda och emelie till mingel tills ikväll. Men icke, det var minsann slutsålt! Traadigt. Men där sparade jag ju dom pengarna, och det är ju positivt :}

Nu ska jag packa ner mina saker för att sedan bege mig hem till mitt hjärta. Han håller på och gör en massa inställningar med internet och datorerna dom har hemma, så jag kommer förmodligen inte att ha något internet resten av kvällen. Sucks! Så jag kommer få kolla på film istället, men det gör ingenting :} Jag och Jenny åt grillat innan med hennes familj, fy fan vad gott det var! Kött, klyftpotatis, en mycket god sås, vitlökssmör, sallad och ketchup såklart ;} Mmmmh! Hjärtat åt tacos idag, så jag hoppas faktiskt att det finns lite kvar till mig också ;} Men det tror jag dock inte.. Tjingeling ♥

Någon av er som blivit lurade idag? ;D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback