a hot party


Gårdagen börjades hemma hos johanna, där jag typ fick stressa ihjäl henne så att vi skulle komma itid! Och det gjorde vi för engångsskull ;) Tack vare mig! :} Väl hemma hos Ellman så börjades det drickas, så sjukt trevliga folk. Helt sjukt hur trevligt jag hade! :) Kvällen spenderades i badtunnan, totally awesome. Satt där heeela kvällen, varmt och gott! Blev en tidig hemgång, runt halv ett kom pappsen och hämtade mig. Så då var det bara till att hoppa i säng och sova. Dock utan min kärleek. Men min kväll kommer att spenderas med min pojki ♥



Min johanna på bild

Nu ska jag hoppa in i duschen, men är ju inte allt för fräsch efter badtunnan igår. Hände allt möjligt där i som både Erika och Johanna är skyldiga till! ;) Nää , nu överdrev jag faktiskt lite. Men iallafall så ska jag bege mig hem till Johanna efter duschen. Mys! I love you ♥


Bra blogg! :D

2010-04-18 // 12:29:57
» julia

snygg jeansjacka :)

2010-04-18 // 12:38:56

vilken mysig och hemtrevlig blogg du har.den ska jag lägga till på bloglovin

2010-04-18 // 14:23:26

HAHAHAH, nu låter det som att jag kissat eller bajsat i tunnan mohaha. Va bara in lilla skinbit som flöt omkring efetr jag slatt i foten och kanske lite saliv , har en tendens och dregla lite.. xD

2010-04-18 // 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback