Ändrade planer ;


Valborgsmässoafton. Överskattat, det är idag alla 15-16 åringar dricker sig fulla bara för att "dom ska". Så onödig dag egentligen. Jag tycker mest att det är mysigt. Känns ju typ som igår när jag följde med alla vuxna ner till Hörvik för att kolla på majbrasan. Nånå..

Ikväll skulle det bli mys! Jag, Johanna och Jenny skulle bara laga tacos och mysa ner oss i soffan för att bara umgås ikväll. Meeen det ändrades ju ganska så rejält när jag började lyssna på min "Paardey-lista" på spotify! Jag är sugen på att festa! Jag har inte festat på över en månad, då är det faktiskt dags nu. Och jag festar inte ikväll för att är det "valborg" för det är faktiskt fredag idag :)

Vi ska iallafall äta vår älskade tacos, och vi ska mysa [ + att alkohol kommer med in i bilden ]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback