Angående kommentar-svar


Har fått några kommentarer då&då där folk undrar varför jag inte svarar på kommentarer.
Men jag antar att det är som så att du/ni helt enkelt inte har sett/ hittat svaret bara.
Och såhär svarar jag på era kommentarer! ;

1. Är du annonym, eller inte har någon blogg, så svarar jag genom en kommentar i mitt inlägg (som du kommenterade). Så gå tillbaka till inlägget ni kommenterade så hittar ni svaret där.

2. Har du en blogg, så svarar jag genom en kommentar i ditt senaste inlägg.

3. Är den en kommentar/ fråga jag tycker övriga borde veta så publicerar jag svaret i ett nytt inlägg.

4. Är det en kränkande/ onödig kommentar, så tar jag bort den och låtsat som om den aldrig skrivits! =)

Svårare än så är det inte. :}


» Frida

Svar: Tack, återigen, Ida! :) Tråkigt bara att jag hittade en spricka i dom nyss :(

2010-04-27 // 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback