Blogglista


Blogg jag läser först:
Kissies, den ligger överst i mina "länkar" plus den alltid får mig att skratta ;D

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Alex schulman?

Kändisblogg jag följer: Kissie, Kenza, Blondinbella & Tyra :)

Mest kända bloggare jag sett IRL: Frida är flitigast vad det gäller uppdatering här omkring, så det får bli hon som är känd för mig :)

Första bloggen jag började följa: Kissies tror jag nog det var.

Bloggare jag beundrar och varför: Kissie, för att hon är en helt annan person i bloggen som i verkligheten. ( sägs det?) Frida, för att hon verkar ha det jobbigt just nu. Men ändå lyckas hålla bloggen under bra uppdatering!

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Massa positiva saker om min blogg, folk känner sig hemma här :) Och bloggen har fått mig att bli glad ;D typ. haha

Då hatar jag att blogga: När det inte finns något att skriva om, men känner ändå att jag vill uppdatera med någonting. :)

Då älskar jag att blogga:
När jag har gjort någonting kul som jag sedan skriver om, och när ni kommenterar sp fint :)

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet: Oj, det är ju så många! Men den som kommenterar mest är nog min fina vän Johanna :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback