choklad!


Jag har alltid tyckt om choklad, eller rättaresagt älskat choklad! Lysmelk är heelt underbara, geisha är mm gott, marabou apelsinkrokant, daim, nonstop, chokladsnäckor, aladdin och paradis askarna. ÅÅH! Det ör bara det jag kommer på just nu. Men efter jag kollade på bellatyrashow i torsdags så har jag blivit ännu mer förälskad i choklad! Helt galet! Har ätit choklad varjde dag sedan dess ;o "varje dag.." låter som om det är hur många dagar som helst men det är ju bara torsdag, fredag.. lördag ;) Mm.

Kalaset var trevligt, alltid lika kul när folk tycker om en så mycket :D Och jag tycker om dom också, heela släkten! :) Nu sitter vi hemma hos A och har precis beställt en varsin kebabtallrik. MM! Ska minsann köpa mig ett choklad på preem också innan vi kör hit här igen ;) Later sweeties, PUSS ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback