Det går bra nu


♥ Ny praktikplats - check!
♥ Helgjobb- check!

Jaa, hörrni! Det går bra för mig nu, ett riktigt jobb, timanställd på helger OCH en ny praktikplats fixad på en och samma dag. Inte illa pinkat, ha? ;} Mhm, Ida har ett "riktigt" helgjobb nu då och vad kan det vara tänker säker ni. Jo det ska jag tala om för er att det är ett jävla slöjobb, aningen tråkigt skulle jag nog själv kunna säg, men bra betalt! ;)

Da-da-da-taaam
- JAG SKA TVÄTTA A-LAGETS TRÄNINGSKLÄDER!

Dvs lägga in en massa svettiga kläder i en tvättmaskin några timmar om helgerna. En maskin tar typ en timme så vill jag hem eller någonannan stans så gör jag det undertiden och kör sedan dit igen. Ha! Inget mer med det ;D

Men helgjobbet är inte helt klart ännu. Ska prata med några personer och lite så först. :)

Och praktikplatsen jag har är på en Frisörsalong som heter Villa Strå, Tina som äger denna lilla salong är dundertrevlig och jag tror att hon och jag kommer komma bra överrens! Börjar nu redan på måndag! :} Det var allt jag ville säga med mina jobb, just nu känner ser superbra!


» alice

vad kul för dig var ligger salongen?

2010-04-27 // 20:22:01
» Ida

Svar: Salongen ligger vid furulundsskolan i sölvesborg ungefär. På markgatan :)

2010-04-27 // 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback