feelings


Kallsvettas - Illamående - Glad
Tre ord som beskrev min vistelse i Karlshamn idag ganska bra!
Jag älskar känslan jag har innan jag ska pierca mig eller tatuera mig.
Jag är så nervös att jag är på gränsen att spy, samtidigt som jag är superglad och helt uppspelt!
Jag hatar känslan för tillfället, men sedan efter man piercat sig / tatuerat sig så vill jag känna känslan igen.
Beroende?

Någon av er som känner så? Kan ju vara i andra situationer. :}

svullet och rött just nu, men det gjorde inte alls så ont som jag förväntat mig! Kändes ju knappt :)
Väldigt stor skillnad på min första tatuering och denna. Var nervös heeelt i onödan. 


att tatuera sig är det absolut bästa som finns. jag är HELT klart beroende. jag tycker dock att det är skönt, riktigt skönt. klart det känns, men jag tycker inte direkt det gör ont. när mina vänner tatuerar sig och jag inte kan, så blir jag sjuuuuukt avundsjuk och jag får abstinens. RIKTIG abstinens, blir typ tokig.

men på måndag ska jag fylla i en av mina tatueringar, längtar som FAN. få dämpa den där abstinensen lite ;)



vad står det btw? :)

2010-04-04 // 01:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback