göteborg


Jag funderar. Och funderar.. Kan inte riktigt bestämma mig för en sak.. :} Imorgon ska stoffe och lillebror köra till göteborg för att kolla på lillebrors (Filip) lag när de spelat match! Filip kan inte vara med för han varit skadad.. Och jag blev erbjuden att följa med :) Isf åker vi vid middag, 12oo undefär och kommer hem ganska sent på kvällen. Jag har ju faktiskt ingenting för mig på dagarna så jag skulle ju faktiskt kunnat följt med och umgåtts med dom en heldag imorgon :) Liseberg är tyvärr inte öppet, det har vi redan kollat upp. Men troligtvis blir det lite shopping, men jag har ju inte ett öre kvar av mina pengar, så frågan är om man lyckas fjäska för mami? :) Hm, funderar på detta lite till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback