i think it's all because of you


Sitter här på mitt rum med färg i huvudet nu. Chokladbrun hette färgen, men antar att det kommer bli aningen mörkare på mig än vad färgresultatet på paketen visade :} Ser dock lite lila ut nu? Hoppas det inte blir det. Lila är snyggt, men inte det jag är ute efter denna gången ;}

Har även letat kläder till ikväll, ser ut som det blir en svart tubtop med lackleggins, awesome. Kommer förmodligen använda mina nya skor också, om jag inte snor ett par av amanda as usual ;} Men det har hon nog inget emot alls! Hon är så snäll min snäckis ♥ Ikväll blir det förfest hemma hos familjen Saukko , kommer bl asnice ;} Därefter bär det av mot hällevik och till hanöhus! Tror det blir en bra kväll ikväll. Nu ska jag leta upp kläder at ha på mig på kalaset. Later



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback