I'm tired of coming up with titles


Befinner mig hemma hos hjärtat nu, han fixar hans kusins dator. Så jag sitter och roar mig vid min laptop sålänge. Har hittat massa nya tatueringar jag vill göra! Så nästa månad blir det antingen en text på ett nytt ställe jag hittat, eller stjärnor. Vill inte skriva vart på kroppen för det finns ju vissa som härmar mig och låstat som om jag inte berättat något för personen innan. Patetiskt. Nu ska jag iallafall kolla vidare på lite tatueringar, och sedan ska vi se ifall det finns någon bra film som vi kan ladda ner. Så mycket roligare/ mysigare att kolla på film här när vi möblerat om och eftersom att han har en full HD tv ;)



» Ida

jag gjorde den först så det var hon som härmade mig, too bad!

2010-04-11 // 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback