new stuff



Min pojkvän fick sin nya tv hemlevererad idag, dock fick han fel sladd till så vi har precis
varit i kristianstad på elgiganten och bytt sladd :) Så nu ska det nog fungera som det ska.

Och igår provade jag ett par tights på lindex som jag ville ha, men inte köpte.
Och de kostade bara 99 kronor!
Så när vi ändå skulle in till kristianstad så sprang jag in där och köpte dom :P
Nu kostade dom dock 199:- :S hmm . .
Igår provade jag storlek s, som var lite stora hade behövt xs, och idag var alla s slut
och eftersom jag bara älskar dom så fick jag ta storlek m med mig hem idag.
Inte så smart kanske, eftersom de är gaanska så stora nu..
Men det gör ingenting, de är riktigt snygga! :) Coola skinndetaljer på! ;)

Ochså hittade jag ett snyggt armband också, endast 50 :- , också från lindex :)
( de vita med silvergrejen i )










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback