ops, i pulled the trigger


a ♥


Imorgon är det lördag, för er som ville veta? Nej.. Men min lördag kommer bli awesome! Kommer att vakna upp bredvid min älskade pojkvän, som jag inte gjorde idag. Lissen i ögat ;( Och dagen kommer att spendras tillsammans med Jane förhoppningsvis. Hoppas bara ingenting kommer ivägen denna gången också! Och på kvällen blir det lite pardey med bästa Johanna.. SAUKKO, för er som inte förstått det! Host! Här är hennes blogg btw [Länk] Läs den, den är nice :}

Nääh, nog snackat om morgondagen. Nu ska jag och min pojkvän krypa ner under täcket. Dags att sova nu, men först. En film :) Godnatt! ♥


» Neha

Hoppas du får det trevligt:D

2010-04-17 // 15:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback