Paaardey pic's


Impulsfest för mig och amanda, bestämde oss samma dag. Men det var nice.
Bärjade att göra oss iordning hemma hos mig, sminkade oss och massa skratt blev det :D
Vi käkade makaroner innan vi drog hem till familjen Saukko där det var massvis med folk!
Men det var kul! Längesedan jag var på en "stor" fest. Och ja, det är stor om man jämför med deras lilla hus ;}
Drog sedan vidare till alt.. nu tänkte jag skriva altona igen! HANÖHUS menar jag! :D
Var typ en milslång kö utanför, no joke ;o Men vi trängde oss så det gick väldigt snabbt ;} Höll dock på att
frysa ihjäl eftersom jag var nykter, alkoholen värmer ju enheldel! :}

Väl inne så dansades det kan jag lova :D
Tills någon sofie råkade trampa mig på min fot med sina klackskor, AJ!
Så vi satte oss ettag, sen dansade vi igen ;D
Träffade massa roliga folk :)


Här kommer en bildbomb :D


Min och amandas påskgrogg, min enda dessutom under kvällens gång :}






Maaaat




Johanna, fotograaaf




Smile snäckis ;}




People






Whaaaa :D




Serious talk?




:D














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback