"raka maka fon"


Idag var det grillning som stod på schemat hemma hos oss :) Stoffe och julia stod för handli.. "handlingen" heter de ens så? :S nånå, de köpte allt som behövdes iallafall :} Här ser ni köttet som väntas på att läggas på grillen, mm :)




Vitlöksbröd är ett MÅSTE till grillat, sjukt gott ju :)
Tycker ni om vitlöksbröd?




kroketter till mig och filip, vi är inte så förtjusta i klyftpotatis.
Såna klyftisar man gör själva är goodast! =)




Min älskade papi stod för grillningen, han är bäst på detdär.
Han är brandman så han är van vid heta lågor ;D
Där ser ni nyfikna molly också :P



» sanna

gud vad gott det där ser ut och jag håller med om att vitölksbröd är ett måste vid grillat, hur gott som helst! ska nog försöka ge mig ut och grilla jag med i veckan! :D

2010-04-17 // 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback