Sommaren 2010


Mina planer inför sommaren 2010.

Sweden Rock Festival - Det är en tradition, årets höjdpunkt. Har varit där sedan jag var liten, men har haft band i fyra år irad. Man måste bara dra dit. Så många folk ifrån hela världen kommer hit, till lilla Sölvesborg, till lilla, lilla Norje! Det är helt sjukt hur stort det blivit, jag älskar de dagarna! Alla trevliga människor man träffar under denna veckan, alla ens underbara vänner som man festar med i en hel vecka, alla nya människor som man träffar, skräpmat, festivalcampingen, alkohol, smuts, konserterna, AWESOME. Jag finner inga ord till denna underbara händelse. Det är ett måste helt enkelt. 9 - 12 Juni ♥

Student 2010 - Min student 2009 var helt underbar! Denna gången är det 91-ornas tur! Jag är så avis på er ska ni veta! Jag kommer stå och kolla på er när och jubla när ni blir utsparkade ifrån Furulundsskolan in i vuxenlivet. Det går så fort, allting går så fruktansvärt fort. Waah, sorligt!

+ Min kära vän Emelie fyller 20 denna dag, en extra present till dig hjärtat! 11 Juni ♥

Min pojkväns 20 årsdag + en nära väns 20 årsdag - Under rockveckan, och studentveckan fyller min pojkvän hela 20 år! :) Den ska jag vara med och fira såklart, massa presenter ska han få och massa pussar och kramar! Jag älskar dig! 11 Juni ♥

Metaltown - Förra året var första gången för mig på den festivalen, och jag älskade varenda sekund utav min vistelse där! I Göteborg, anledningen till att jag åkte dit var pga min kära vän amanda ville ha med mig och för att Disturbed skulle spela där! Jag älskar Disturbed's låtar! Var andra gången jag såg dom, helt sjukt bra :) Och under vistelsen lärde man sig lyssna och tycka om flera band! Bland annat, slipknot. Något jag aldrig tyckt om innan, men efter den otroliga livekänslan så älskade man dom! Jag ska dit även iår, men amanda såklart + massa andra ;) Och iår köper jag biljett endast för att Rammstein ska dit, inget jag sitter och lyssnar på hemma precis, men att se dom live. Det är ett MÅSTE! Och Inflames, missade dom på rock förra året, så jag kommer njuta som fan av att se/ höra dom live! 18 - 19 Juni ♥

Midsommarafton - Förra året frirade jag inte midsommar, eller jo. Fast det var med familjen typ. Var bjuden på fest och allt, men det regnade och var trist väder så jag stannade där mina föräldrar var och följde med min vän amanda när hon var fyllechaffis. Trevligt faktiskt :) Detta året därimot, då ska jag fira det på riktigt! Massa vänner, och massa alkohol. I can't wait! 25 Juni ♥

Killebom - Lite mer en tradition för oss i sölvesborgs trakterna, där har man varit sedan man var liten. Dit måste man också. Inte det roligaste precis, men det blir vad man gör det till ;) 7 - 11 Juli ♥ (tror de är de datumen?)

Kristianstadsdagarna - Också ett måste typ. Till tillhör liksom sommaren, och också en utav traditionerna. har haft skitkul dessa dagarna, men det har även varit katastrof! Men jag kommer dra dit, nykter som onykter. Det är ett måste :) ( kan inte datumen alls )

Östersjöfestivalen -
Samma gäller det denna händelse på året. Jag måste dit, för att jag alltid varit där. ( kan inte datumen )

Stockholm - Några av mina vänner har planerat en stockholms resa, de ska på en konsert. Den varar bara en kväll så att följa med till stockholm onsdag - söndag är också ett måste! Så jag hoppas att det blir som planerat, jag vill verkligen detta! :)

Det är det "viktigaste" jag kommer på just nu. Sen är ju "terassen" också ett klart måste ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback