sur / glad / ledsen / arg - what's wrong?


Godmorgon! :) Jag behöver er hjälp. VAD ska jag göra åt mina humörsvängningar? Jag vill inte ha dom, dom ska bortbortbort! Jag orkar inte vara sur ena stunden och andra stunden är jag hur glad som helst, sedan vänder det tvärt igen! :/
Jag blir ledsen på detta.. :(



Nånå, min dag blir bra förhoppningsvis. Ska umgås lite med Julia idag, kommer bli skoj :) Därefter väntar det en powerwalk på berget med johanna. Och ikväll blir det chill. Massa chill :)


» Frida

Svar: Aw tack, Ida! :) Vad glaaad jag blir!



Btw, vilken fin header du har skaffat dig! =)

2010-04-23 // 12:54:10

Kanske du kan testa de där kapslarna som Frida P skrev om på sin blogg? De verkade ju motverka humörsvängningar :)



Trevlig helg, tjejen! :)

2010-04-23 // 14:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback