to my friends


Först och främst vill jag tacka alla mina underbara fina och fantastiska vänner för att ni fortfarande finns där för mig, älskar mig och respekterar mig för den jag är. Trots att jag inte alltid hör av mig, eller att vi inte umgås så ofta så vet jag vart jag har er. Ni är mina riktiga vänner, som ställer upp till 110 procent för mig fast att jag kanske inte alltid finns där för för er.. Vi kan vara utan varandra i månader, men ändå är vi så sjukt tighta när vi väl ses. Och det är UNDERBART att ha det så! Ni är riktiga, ni är sanna vänner, som alltis stannar! :} Att jag inte lagt ner mer tid på er det ångrar jag! Men jag ångrar inte att jag lagt/ lägger ner så mycket tid på min underbara pojkvän! ♥ Jag är kär, riktigt kär och ni som har/ haft pojkvänner vet vad jag pratar om! Jag har alltid lagt det mesta av min tid till min kärlek, dvs min pojkvän ♥ Men från och med nu tänker jag försöka balansera min tid och jämna ut det mellan vänner och pojkvän. Jag ska verkligen försöka med det :)

Flickor, mina fina fina flickor. Ni vet precis vilka ni är. Och ni ska veta (allihopa!) hur fruktansvärt glad jag är över att jag har er! :) LOVE ♥



Upate: Jag menar absolut inte på något sätt att jag vill umgås mindre med min pojkvän, snarare tvärtom! Jag vill ha mer tid till mina vänner.. Önskar att det fanns mer tid! :/


JAG ÄLSKAR DIG MITT GULLEFJUN! <3

2010-04-14 // 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback