2010 kommer bli awesome!




Jane & me, Sweden Rock Festival 2007




Julia & me, Sweden Rock Festival 2008




Me & honey, Sweden Rock Festival 2009

Det är helt galet vad jag längtar till Sweden Rock Festival 2010! :) Har spenderat "rocken" med olika umgängeskretsar varje år, 2007 var vi ett gäng tjejer + en kille som tältade på en tomt nära området.. Det var en SUPERBRA vecka! Hade inte tråkigt en enda stund, ellerjo. Jag hade skoskav! Fysjutton vad ont jag hade, jag sprang barfota hela helgen ;) Men det gjorde inte saken bättre det heller, fick ju ont under fötterna, haha! 2008 tältade jag och ett helt nytt gäng"Festivalcampingen" Det var med mina vänner som jag fick under gymnasietiden. KAN ha varit den bästa rocken jag varit med om ;) Det var varm ute hela tiden, dag som natt! :) 2009 jobbade jag till mig mitt festivalband, skulle tälta hemma hos en kompis på hennes gård, men usch vilket väder det var! Det regnade, och det blåste och det var svinkallt på kvällarna. 3 grader på natten, brr! Jag sov inte i tältet en enda natt! Jag sov hemma i min egna säng tillsammans med min pojkvän istället, superskönt! :)

2010
, kommer bli helt awesome! Nytt gäng, blandat med alla tre årens umgängeskretsar. Och jag tror det kommer bli bra väder! Jag hoppas verkligen det! ;) Det enda negativa med årets festival är att det är student på fredagen. Hur funtade i huvudet kan folk vara som sätter det samma dag som Sweden Rock Festival? Twi!

Hm, jag kände bara för att skriva lite om festivalerna.. Jag längtar så mycket så jag sitter här helt stissig just nu ;P Och se på fasen, det är bara 42 dagar kvar! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback