25 augusti - flumm!


Igårkväll vet jag inte vad det var med oss två .. Vi skrattade åt exakt allt ! Flummade och hade oss, övertrötta antagligen? Haha, ja herregug! :'D Jag satt i sängen och åt Nutella, och så skulle amanda sätta in den i kylskåpet igen, och jag sa till henne "tappa den inte nu, det är kakel på golvet och då går den sönder.." - "Neeejdå" , svarade amanda glatt, och fortsatte skratta åt allt!... Och sedan hör jag en stor smäll, amanda kollar på mig med hundvalpsögon - "ooj..." Vad tror ni hände?? Jo hon tappade den såklart! Så hon fick minsann torka upp alla glasskärvor osv från golvet och imorse fick hon köpa en ny nutella burk till mig! :D Mumsii ..

Nu ska vi ut och käka kanske och festa lite med vår kompis vi träffat här. Devin :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback