Beslut.


Har precis umgåtts lite med älskling, det var mys att ligga i hans famn och bara kramas och pussas.. Det behövde jag! You are the best, no matter what ♥

Nu har jag precis ätit mat, potatismos och körrrrv blev det idag, haha. Det blev ingenting med ekohallen och mitt kalenderköpande innan idag, johanna var yr efter massagen och orkade inte riktigt ta sig någonstans.. Så nu ska jag bara byta om, sedan kör jag och hämtar Amanda så kör vi till ekohallen istället .. Ska ta och göra våra beställningar i taxfree katalogen ikväll med så vi får det gjort någongång.. :}

Nästa vecka börjar alla skolan igen, helt galet vad denna sommaren / dessa åren har gått fort. Sista augusti börjar min pojkvän på högskola.. Vart tar jag vägen då? Beslutet mellan att stanna här hemma eller flytta ihop med min älskling i en lägenhet där han ska gå i skola är svårt.. Jag vet ju vad jag vill, men jag vet inte riktigt när, var eller hur?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback