Can I die with you so we can never grow old?


Nehe. Om man skulle gå och lägga sig kanske? Har ju faktiskt inte sovit i min egna säng på lääänge :) Ska bli skönt. Men tomt utan älskling som håller om mig när jag somnar, som alltid ♥

Imorgon måste jag gå upp tidigt, senast 11.00 för 11.30 ska jag in till grannen och sola solaruim! :} Måste ju förbereda kroppen lite, sedan blir det bara slapp fram tills 15.30, för då ska jag sola igen :'D Så en timmes solning blir det imon totalt! Härligt. Där efter ska jag duscha, packa ner allt i resväskan, väga den osv. Sedan beger jag mig hem till älskling så snabbt jag kan för att spendera mina sista timmar och sista natten med honon på en hel vecka! Kommer sakna ihjäl mig, min kääärlek! ♥

Godnatt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback