Dont forget ..


Jag hittade mig en kalender iallafall, och tur var väl det. Jag trodde att den jag hade varade Augusti ut, men det visade sig att den tog slut om två dagar redan, märkte det när jag kom hem för att skriva över grejer till den nya :} På denna nya kan jag även göra en egen framsida. Bara att skriva ut från datorn så sätter jag in den i plastramen eller vad jag ska kalla det.. :}

Nu ska jag sätta mig ute på altanen med mams, paps och stoffis för att äta ostbricka, och efter det blir det glass med sånadär persikor ni vet. Muuuums! ;}

 

Den bästa veckan i min kalender på hela året.. Änsålänge! ↓

 



» Frida

Vart har du köpt en sån bra kalender? Behöver också en :)

2010-08-11 // 15:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback