Home sweet home


Jaha, då var man hemma igen. Brr, jag fryser heela tiden. Igår låg jag och svettades i en solstol och plastakade ute i havet, idag sitter jag innomhus och hackar tänder. Så illa är det. Haha :'D

Det första jag gjorde idag var att äta en rejäl frukost, gott! Och sedan körde jag hem till min älskling, som jag saknat honom! Mys ♥ Därefter kom johanna och hämtade mig så körde vi hem till henne, råkade dock somna bådatvå. Mysmys :) Sedan åkte vi hem till mig och åt mat som mamma hade gjort till oss. Fläskfilé och hasselbakspotatis, MUMS!

Nu ska jag ta mig pick och pack för att köra hem till älskling. Och imorgonbitti ska jag skjutsa honom till skolan, i kalmar! Önska mig lycka till att hitta både dit och hem ;) Haha.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback