Morning!


Godmorgon! 13 timmars sömn var skönt och välbehövligt kan jag lova :) Stoffe kom hit med frallor till oss, så en god frukost fick jag idag iallafall. Brukar äta ungefär en halv macka till frukost och ett glas o'boy. Men idag blev det en hel fralla och två glas o'boy, det ni! ;)

Strax så ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för att köra in till stan, måste till arbetsförmedlingn så de kan skriva under min lapp. Så jag kan få mina pengar någongång. 2 veckor försenad är lappen med, tusan! Men jag får iallafall pengarna innan jag åker till turkiet och det är bra! Ska se om jag får med mig mami in till stan, tråkigt att gå runt och kika i affärerna helt ensam.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback