My pink little travel friend


Varubeställning - Check!
Resväska - Check!

Sådärja! Nu har jag och amanda fyllt i vad vi ska ha med oss till turkiet och vad vi ska ha med oss hem :) Blev massa godis och myycket god dricka med, mumsiii ;) Oså fick jag med mig hennes lillasysters resväska hem! Jag har ingen, så jag lånar hennes istället, rooosa och snygg! Tack Evelina!

Nu
ska jag bege mig hem till mitt hjärta och äta mat, duscha och kolla på en film :) Sen ska jag minsann sova, är rätt trött faktiskt. Imorgon väntas det jobb hela dagen, och senare på eftermiddagen blir det kanske en tripp till Kristianstad med Johanna. Och på kvällen ska jag sitta och lipa av nervositet, för på tisdag morgon ska jag till tandläkarn.. :( Funderar starkt på att avboka tiden!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback