Natti!


Ikväll är det sista kvällen här i Turkiet, Side. ♥ Just nu sitter vi i receptionen, har skrivit med våra nära och kära ettag. Vi avslutade denna kväll med att äta på vår favorit restaurang. Ottoman! Sjukaste, godaste plankstek jag någonsin ätit. ( och jag kan erkänna att jag har ätit plankstek varje kväll här.... ) Mumsi! Utanför receptionen hör vi glada människor, dunkande musik och vågorna från havet som kommer upp på stranden.. Hur mysigt som helst. Detta ögonblicket ska jag verkligen tavara på. För hemma kommer jag antagligen få höra massa blåst (vind) .. Haha!

Jag och amanda har haft en helt frukstansvärt rolig och solig vecka, bara hon och jag tillsammans. Mys snäckis :) Och ikväll lägger vi oss i hotellsängen tillsammans för sista gången, och även den sista nattbilden snäckis! haha :'D
Rooligaste semestern på länge ♥

Jag längtar tills imorgon natt när jag kommer hem, sätter nycklen i dörren till mitt egna hus där hemma i Mjällby, hos min familj ♥ Och då kommer även Mollybusan vara där och välkomna mig hem! Jag har saknat henne! Och hon har saknat mig med! Hihi.

På söndag ska jag ääntligen få pussa på mig älskade pojkvän, Alexander igen ♥ Helt galet vad konstigt det känns att varit utan honom i en hel vecka. Aldrig igen! Och när jag kommer hem har vi en heldel att ordna och prata igenom, bara han och jag! Mer om det kommer jag avslöja senare .. :)

Och nu var det dags för mig och Amanda att gå och lägga oss, vi är trätta och imorgon är sista dagen vi kan sola här i Turkiet. Kommer sakna att ligga och steka i solen och plaska i vattnet. Men det ska bli så sköönt att få komma hem! Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback