På fyra ben går den som jag gillar allra mest


Gääääsp! Precis uppstigen, älskling ligger fortfarande och sover bredvid mig. Han är så söööt när han sover, helt galet ♥ Jag ska alldeles strax masa mig upp ur sängen för att köra hem. Klockan 14.00 slutar caroline jobba, och då ska vi åka hem till henne för att ta oss en liten ridtur. Det var längesedan jag red med henne, två, tre år sedan. Sjukt ;o Så idag blir det äntligen av igen, en liten runda dock.. Eftersom de inte ridits på hela sommaren ;)


Caroline och jag för några år sedan..



» Frida

Svar: Jag vet inte om man ens kan kalla det intervju. Det står det på ambassadens hemsida, så jag trodde att jag skulle bli helt grillad. Men det var typ bara att jag skulle lämna fingeravtryck och så frågade hon hur länge jag skulle gå på skolan. Det var typ det.. :) Haha. Japp, Johanna bor i Stockholm sen ett halvår tillbaka typ. =)

2010-08-06 // 15:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback