Raspberries


Har precis avnjutit en god frukost ute på altanen med mami, papi och stoffi. Stoffe hade köpt massa jordgubbar och hallon, så blev en macka, en tallrik med jordgubbs och hallonen tog jag i handen och åt! YUM! :} Nej jag åt inte frukost för att jag precis har vaknat, jag har bara inte ätit någonting äään.. :)

Lite ledsen i ögat är jag allt, för idag skulle jag egentligen åkt med mina bruds upp till Stockholm! Men jag måste verkligen spara vartenda krona till turkiet om två veckor! Så jag fick snällt stanna hemma och de andra kör nog strax. Om de inte redan har gjort det tillochmed! Hoppas ni får det skoj flickooor ♥

Men ikväll väntas det jobb för mig istället, det behövs! Har 20 kronor på mitt konto, jag som skulle spara... :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback