Take me higher


Lillkusinen's lag vann idag! 6-3 blev resultatet. Bra jobbat, Didrik och resten av laget! :) .. jag är hungriiii

Jag har ont överallt.
Och det är efter alla försök på vattenskidorna igår, och att jag var så envis med att sitta kvar i ringen när jag åkte efter båten. Och jag ramlade inte i, trots de körde så fort med mig! ;} Jag sa till dom att jag inte ville bli blöt, men ojoj. Jag såg ut som en dränkt katt eller något! Sjukt sleten igår, jada!

Nu sitter jag hemma och gnäller över att jag har ont överallt. Hela ryggen, armarna och brösten.. Haha! ;D Men ja, det går väl över. Vad händer idag? Jag har tråkigt.. Skulle fikat med johanna, men det stängde ju klockan 15.00 så vi hann inte. Och ikväll ville jag va med johannahb, men hon skulle på personalfest. Så icke det heller nej. Jag antar att min pojkvän ska fiska så det blir väl ingenting med honom heller. Oså blir det läggdags tidigt för mig ikväll, ska jobba klockan åtta imornbitti. Mycket att göra..! Och just nu tycker jag att jag gnäller för mycket .. 

kanske ska in och sola? Hade varit bra att förbereda kroppen litegrann.. 6 dagar kvar! ;))





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback