The last song


Puh, jag har jobbat ikväll. Och jag slår vad om att jag ska behöva jobba imorgon också. Blir knäpp. Jag vill umgås med familjen och min älskling så mycket som möjligt innan jag åker till Turkiet på lördag ju :(( Nånå. Jag ska egentligen inte klaga, jag tjänar ju faktiskt massvis med pengar när jag jobbar där ;}

Har kramatochpussat Johanna hejdå ikväll också! Inatt åker hon, Emelie och Mill till Kreta! Fubbisar. Jag åker inte förens om tre dagar, snart två ;) Sooooom jag längtar till lördag! Helt galet :)

Nu ska jag och älskling sätta igång en film, sen ska vi nana. 'The last song' heter den. Har hört massa bra om den, så jag hoppas att den är bra nu :} Någon utav er som har sett den?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback