22 augusti - kväll ett!


Här kommer en liten bildbomb på när vi var ute och åt idag .. Sedan gick vi en runda ut till piren, och hamnen här i Side. Hittade massa kul att fotografera, men det var så mörkt så vi ska ta en tur ut dit imon igen eller någonannan dag. :} Var på Turkiska Ullared med ;) Köpte mig ett par converse, en adidas tröja och en adidas väska för endast 400 svenska kronor! Och ja, jag vet att det inte är ökta grejer. Men det bryr jag mig inte så mycket om faktiskt.. :)

Det dunkas musik överallt här nere vid stranden, det är fest överallt! Men ikväll orkar vi inte ;) Men vi tar det i veckan, med amanda och de andra! :D Kommer bli gaaalet kul!

Nu ska jag och amanda gå och lägga oss, upp tidigt imorgon för en goooood frukostbuffe! Smaskens!
Men jag uppdaterar imorgon med mera rolig info osv! Och imorgon ska vi inte ligga och sola hela dagen som idag! ;)



↓ Kvällens outfit ;)
( jaa.. kameran ville inte riktigt som vi ville, och vi orkade inte ta om!.. )



















SNÄCKAN OCH SNÄCKAN! ♥




Hej Ida! :) Det tar inte så lång tid. Det enda är ju att du behöver komma in några dagar innan så man kan beställa rätt färg till dig :) men någon veckan innan är ju bra att beställa :) kram!

2010-08-23 // 13:34:24
» alice

vilken fot är din

2010-08-23 // 19:24:00

är inte kläderna och skorna äkta? :O

där är ju märken och allt på dom..

2010-08-23 // 22:09:04
» Ida

Svar: den utan tatueringen.

2010-08-23 // 23:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback