Update from Turkeey! ;D - day one!


Igårkväll när vi steg ut från planet så möttes vi av en värme jag inte trodde fanns! Gud vad varmt det var! Puh. Inatt när vi kom fram till hotellet så var det Stek. Hett. i både rummet och utomhus. Jag visste inte var jags kulle ta vägen :P haha. Men tillslut så fick vi igång airconditionen.. SKÖNT! Men inatt.. runt tre så vaknade jag och höll på att frysa ihjäl! :o Så jag stängde av den igen, och gick och hämtade ett riktigt täcke. (sånt tjockt vanligt..) haha! ;)

Imorse gick vi upp klockan 08.30 ( 07.30 svensk tid. ) då gick jag och åt frukostbuffe. Mumsi :) Och sedan 09.00 imorse har vi legat på stranden.. eller ja, i vattnet! Det är så varmt i luften så det går ju knappt ligga i solstolen ;) Nu sitter vi i receptionen och checkar läget på facebook osv! Livsviktigt! ;) Och två timmar eller något så ska vi ut och äta och sedan gå en sväng för att kolla läget runt om här :)











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback